Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.



close
Translate This!
X
constable-gender

Koszyk  

produkt jest pusty

Kategorie

Akceptujemy płatności

  • Akceptujemy Bitcoin, PayPal, Mastercard

1. Sposoby wysyłki, formy transportu

Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 11:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firm Kurierskich.

 

Zryczałtowany cennik kosztów wysyłek krajowych
Firma  Rodzaj Orientacyjny
czas dostarczenia
Ubezpieczenie  Maksymalna
waga 
Przesyłka
przedpłacona 
Przesyłka
pobraniowa 
 Przesyłka Polecona Priorytet D+3 Nie 1kg 13,53pln -
Paczka24 D+2 Nie 5kg 17,50pln 22,50pln
Przesyłka Ekspresowa D+2 Tak 5kg 15,00pln 20,00pln
Paczka D+2 Tak 25kg  12,30pln 17,30pln

 
Termin dostawy to 1-3 dni roboczych Pocztą Polską, firmą InPost lub 24-48 godzin firmą kurierską UPS. Przesyłki Pocztą Polską są dostarczane pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty nie zastanie odbiorcy w domu zostawi awizo i przesyłkę należy odebrać w urzędzie pocztowym w czasie 14 dni. Na podstawie numeru listu przewozowego można śledzić miejsce znajdowania się przesyłki.

Kurier UPS, DPD jak i InPost dostarczy Państwu przesyłkę "do rąk własnych" dlatego należy podać nam adres, pod którym można Państwa zastać.

Należy pamiętać, iż na czas otrzymania przesyłki składa się czas przygotowania (do wysyłki) towaru + czas doręczenia przez Pocztę Polską lub kuriera.

Przesyłki zagraniczne

Koszt nadania przesyłek zagranicznych uzgadniamy indywidualnie w oparciu o miejsce dostawy. W przypadku klientów zagranicznych akceptujemy płatności kartami kredytowymi (Visa, Eurocard Mastercard) lub PayPal, nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.
Podane ceny przy wysyłce zagranicznej są orientacyjne i docelowo mogą znacznie różnić się. W przypadku nadpłaty sklep zwraca nadpłaconą część. W przypadku konieczności dopłaty sklep zwróci się z zapytaniem do Klienta czy ten akceptuje koszty wysyłki i poprosi o dopłatę. W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki sklep zwraca wpłatę i anuluje zamówienie.

Orientacyjny cennik kosztów wysyłek zagranicznych
Firma Rodzaj Orientacyjny
czas dostarczenia
Ubezpieczenie Maksymalna
waga
Przesyłka
przedpłacona
Przesyłka
pobraniowa
Przesyłka Polecona Priorytet - Nie 1kg 44,99pln -
 Przesyłka Polecona Priorytet - Nie 2kg 79,99pln -


2. Płatności

W naszym sklepie akceptujemy płatności za pobraniem, płatność przelewem lub płatność kartami kredytowymi, a w przypadku odbioru osobistego również bonami Sodexho Pass.

Płatność przelewem na konto
Bitcoin

portfel: adres portfela zmienia się z każdym zamówieniem w celu identyfikacji wpłacającego. Dla bezpieczeństwa transakcji adres portfela zostanie wyświetlony po potwierdzeniu zamówienia oraz przesłany w mailu potwierdzającym zamówienie.

 

Płatność przelewem

Na przelew czekamy 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia. Po tym czasie, w przypadku braku księgowania przelewu na koncie Sklepu, system automatycznie anuluje zamówienie. Jeśli przelew wpłynie w późniejszym terminie - system automatycznie zwróci przelaną kwotę na konto Wpłacającego.

Płatność za pobraniem

Zapłata u listonosza Poczty Polskiej, w urzędzie pocztowym lub kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Płatność kartą kredytową

Transakcja następuje w czasie realizacji zakupów przy użyciu wypukłych kart płatniczych obsługiwanych przez PayPal.

Płatność Bitcoin (BTC)

Płatność następuje na podany adres portfela. Na przelew czekamy 24 godziny od daty potwierdzenia zamówienia. Po tym czasie, w przypadku braku księgowania/potwierdzenia przelewu w portfelu, system automatycznie anuluje zamówienie.  Walutą na dokumencie sprzedaży jest PLN. Kurs wymiany dostępny jest w stopce strony. Kurs dostarcza blockchain.info.
Uwaga: transakcje w BTC nie są darmowe. Do kwoty z zamówienia należy doliczyć opłatę transakcyjną dla górników. Jeśli transakcja nie zostanie potwierdzona, Sklep zwróci do partfela Wpłacającego kwotę niepotwierdzoną, z opłatą transakcyjną równą 0 (zero).


3. Reklamacje

  1. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera, listonosza lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując przesyłki.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu znacznie łatwiej będzie nam rozpatrywać posiadając kopię protokołu reklamacyjnego spisanego przez Klienta w obecności doręczyciela.
  3. Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym posiada dwuletni okres gwarancyjny. Zgłoszenie uszkodzenia, w formie pisemnej (e-mail), powinno nastąpić niezwłocznie po jego wykryciu na adres: reklamacje@mat-hurtownia.com.pl. 
  4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć krótki opis wady.
  5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, sklep ponosi koszty wysłania nowego towaru do Klienta oraz zwraca koszty wysyłki do nas.
  6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.

 

4. Zwroty, wymiana

  1. Klient ma prawo zwrócić lub wymienić towar w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Zwrot, wymiana dotyczy tylko towarów nieużywanych, oryginalne pudełko (jeśli takie zawierały) oraz inne elementy, które posiadały w momencie sprzedaży; a więc by zwrócone zostały w stanie nie odbiegającym od stanu w jakim zostało doręczone oraz by zwrócony towar był w 100% kompletny.
  3. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon, faktura VAT) oraz zaznaczyć, że jest to zwrot lub wymiana (pobierz oświadczenie: format doc).
  4. Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje nie uwzględnienie zwrotu, wymiany i jego odesłanie na koszt Klienta.
  5. Koszt odesłania do Sprzedawcy zwracanego, wymienianego towaru pokrywa Klient (Decyzja Prezesa UOKiK RWR 11/2011).
  6. W przypadku wymiany, koszt nadania do Klienta wymienionego towaru pokrywa Klient z cennika wysyłek. Klient wybiera formę nadania.
  7. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
  8. Zwrotów równowartości pieniężnej, w walucie użytej przez Klienta w czasie wykonania zakupów, w przypadku zwrotu częściowego zakupionego towaru, dokonujemy w ciągu 2 dni po odebraniu przesyłki, przelewem bankowym na podane konto bankowe lub kanałem płatniczym użytym przy dokonywaniu zakupów.
  9. W przypadku zwrotu częściowego w terminie przewidzianym w pkt. 1, Sklep zwraca równowartość pieniężną wyłącznie odesłanego towaru.
  10. Koszty przesyłek (do Klienta i od Klienta) wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz Sklep pokrywa Sprzedawca.

 

5. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 
  2. W razie odstąpienia od umowy ta jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  3. Do zwracanego towaru należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz oświadczenie: format doc format odt).
  4. Koszt odesłania do Sprzedawcy zwracanego towaru pokrywa Klient (Decyzja Prezesa UOKiK RWR 11/2011).
  5. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
  6. Zwrotów równowartości pieniężnej, w walucie użytej przez Klienta w czasie wykonania zakupów, dokonujemy w ciągu 2 dni po odebraniu przesyłki, przelewem bankowym na podane konto bankowe lub kanałem płatniczym użytym przy dokonywaniu zakupów.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym w pkt. 1, Sklep zwraca całość kwoty uiszczonej przez Klienta włącznie z kosztem przesyłki do Klienta.



Stan realizacji zamówienia i przesyłki

 

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:


X
Nie znalazłeś szukanego urządzenia?
Potrzebujesz fachowej porady w doborze?
Napisz do nas e-mail na
serwis@mat-hurtownia.com.pl
W godzinach 9-16 od poniedziałku do piątku odpowiedź otrzymasz prawie natychmiast.